Subject: FW: Üleskutse endokriinsüsteemi häiriva ja PFAS-e eraldava pestitsiidi flufenatseeti keelustamiseks
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 15:36:27 +0200

From: Marilin Eessalu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, October 30, 2024 9:26 AM
To: Riina Sikkut - SOM < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Aleksei Lotman < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Üleskutse endokriinsüsteemi häiriva ja PFAS-e eraldava pestitsiidi 
flufenatseeti keelustamiseks

Lugupeetud minister Riina Sikkut,

pöördume Teie poole üleskutsega keelustada Euroopa Liidus ja Eestis 
inimestele ja teistele imetajatele ohtlik taimekaitsevahend flufenatseet.

Keskkonnaühendused üle Euroopa on jälginud flufenatseeti kohta avaldatud 
uusimaid uuringuid ning on ühel meelel, et tegu on ainega, mida ei tohiks 
toidutootmises kasutada. Täpsema info flufenatseeti ohtlikkuse kohta leiate 
manuses olevast pöördumisest.

Heade soovidega,

Marilin Eessalu, MTÜ Eesti Roheline Liikumine, tegevjuht

Aleksei Lotman, põllumajandus-keskkonnaekspert